joi, 29 decembrie 2011

Destinul


         

Destinul mi s-a aşezat în cărare:
– Norocul tău se ascunde, unde oare?
În stânga, sau în dreapta?– din doi –
Am ghicit, dar, vai!...erau amândoi.

– Chiar, reală-i „gluma” aceasta!
Aşa scrie-n soarta ta şi...basta!
Noroc în toate vei avea, pe bune,
Efemer să fie ghinionul îţi va pune.

Speranţa va voi să-ţi umple hambarul,
Ghinionul îţi va răsturna, mereu, carul.

Şi-am avut noroc cu... harul,
Însă nu s-a lipit de mine banul.
Mintea a prins aripi – de zbor –
Sărăcia s-a dezbrăcat în decor.

Zâne  – de vis – roiau în jurul meu
Şi-mi zâmbeau –  un bun venit! –
Timiditatea mă-ndepărta, mereu,
Punând între noi un plus infinit.

Morala

Norocul când îţi vine şi ai ştiinţă,
Succes ai doar dacă ai şi voinţă
Şi, ca să-ţi vezi viaţa-n color”,
Fă-le toate la timpul lor!

MdRaesculum 31 august 2010


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu