joi, 29 decembrie 2011

Despărţire



    
Ai fost iubirea vieţii mele –
Cea mai frumoasă între stele.
Când coborai între muritori,
Vederea ta-mi dădea fiori.

Forţă de Hercule aveam
Și spaţiul îl contractam,
Să te ţin în braţe, mereu, –
Aleasa sufletului meu.

Credulă,ai băgat-o în scenă
Pe blonda vulpe vicleană.         
Şi-a băgat coada-ntre noi
Şi ai rătăcit drumul înapoi.

Mi-ai pus inima pe cruce
La a vânturilor răscruce.
O aud acum cum plange
Şi varsă lacrimi de sânge.

În mii de fărâme
Împrăştiate în lume
Inima mi-ai zdrobit
Și,-n locui, o umbră s-a ivit.

Din fărâme, adunate,
Inima-n piept iar bate,
Dar n-o mai las să viseze;
Închisă-i între paranteze.

Inima mi-e sub presiune
Şi  iubita nu mai vine.
Speranţa nu bate la poartă
Şi-mi blestem cruda soartă.

MdRaesculum 11-18 august 2009

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu