joi, 29 decembrie 2011

Centura… şi cureaua lată


 

Domnul ne-a făcut
Din lut,
Frământat
Şi modelat.

Are pământul centură
O tură
Roată
Înfăşurată,
La tropicele, depărtate
Centură de castitate,
Pe zi să apere
De soare,
Pe noapte căldură s-adune;
Apără o goliciune.

Să fiu fălos, la o fată,
Cuţitul am pus în cureaua lată
Și am întins
 Cureaua,strâns,

Am cules,
De pe şes,
(Şperaclu ales)
Iarba fiarelor –
Deschizătorul lacătelor
Și-am deschis centurile,
Să ardă soarele
Mijlocul şi tropicele.

Am văzut –
Nevăzut;
Ochii mi s-au împăinjenit.
Am simţit –
Altădată nesimţit;
Căldura m-a înnebunit.

Am scos cuţitul – de-ndată –
Şi-am tăiat cureaua lată.
Centurile fermecate
Sunt nesigilate.
Le foloseşte fiecare
După împrejurare.

Centurile-s în natură
O linie imaginară;
Goliciunea-i tot pe afară!


MdRaesculum 04.OCT.2009

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu