duminică, 18 decembrie 2011

Bun venit, iubire!


Farsele soartei
  


Sfiiciunea mi-a pus în cale un trac.
Roşu-n obraji, ca floarea de mac,
Am spus în viaţă, mereu: tac!
Gândul, hotărât, mi-a dat ghes – fac!

Mă scald în zări de depărtări,
Răzbat prin nori de disperări,
Mă cufund în ispititoare chemări –
Adânci pierzări din larg de mări.

Mă plimb prin umbre de lumină
Să caut iubirea ta divină,
Iubirii să-i închin o reverenţă,
Mă caut, pierdut, în existenţă.

Îmi aduci fiori de foc în dorinţă,
Îmi pui nervi de oţel în voinţă
Și mă învălui cu un val de neuitare –
Braţele-mi te-mpresoară, cu hotărâre.

Alean în braţele mele-ţi aduci
Și mă-nvălui cu ochii tăi, adânci.
Ne pierdem într-un infinit de fericire.
 Bun venit la ţărm, iubire!

MdRaesculum 22.02.2010

2 comentarii:

  1. Bună Ziua, domnule Mircea!
    Paradoxal, dar Osmoza chiar funcţionează!!
    V-am descoperit blogul, datorită unui GRUP din Tagged&hi5, în care un fan al dvs. probabil, o doamnă, a postat o poezie de-a dumneavoastră: "Bun venit, iubire!".
    Mă grăbesc acum spre a mă înscrie pe acest site.
    ~
    Cornelius, :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Desigur, a facut precizarile necesare, altfel nu as fi ajuns aici.
    ~
    Cornelius, :)

    RăspundețiȘtergere